poniedziałek, 23 czerwca 2014

Dady's day

Taki troszku last minute dzień ojca... Bo Ojciec Z. z Matką Z. aktualnie obecnie od piątku jest na ścieżce wojennej. I Matka Z. chciała na kopniaku w d. Prezenty zakończyć,ale Sąsiedzi zawstydzili Matkę Z. Szkraby laurki stworzyły i przepiekne bukiety kwietne też i Tacy podekscytowani byli,że dla Tatusiów, że Sami robili,że Tata zaraz przyjedzie,że trzeba być w pogotowiu...aż taka rzeczywiście 'ojcodniowa' atmosfera biła i w powietrzu unosiła się i płuca me i sumienie drażniła. że pomyślałam,że też bym tak chciała...żeby w Z.taki 'nawyk' laurek wyrobić,że Nasze 'spindolone relacje' to Nasze relacje, Matki Z.i Tatki Z.,że Ich relacje są nienaruszone i niezmiennie pozytywnie kochane i że nie mam prawa Swoją awersją ( chwilową) do Taty Z.mieszać i psuć Im tych relacji... i żeby mimo 'cichych dni' Jemu było miło... eeech.
Żem postanowiła "Zuzka! Na biegu do domu, laurę machniemy"( pomysł nagle puknął mnie w czolo, że wiem co machniemy,nie wiem skąd się wziął,ale się wział).
I kurczę na prawdę dałyśmy radę zdążyć w 45 minut ;).
Ale to dlategóż,że superaśność Mojego pomysłu polegała na ukochanej mojej prostocie w formie, nieskomplikowane toto i szybkie przede wszystkim, no i frajda dla Kurdupla,że robi suprice dla Tati i że papra sięw farbach i ojeeej i aaach.
Tadaaam : 
 Potrzebne będą: 
Kartka papieru,u Nas techniczny wynalazłam z czasów Gimnazjum,więc khm sentyment...
Mata,stół,folia- coś na czym 'rozłożymy' Małego Artystę :)
Farbka czerwona i czarna
Pędzelki
Rączki Dzieciorka

Wykonanie:
Rozkładasz matę,folię,gazety,.Kładziesz kartkę,smarujesz obficie Małe dłonie czerwoną farbą i 'stemplujesz'nimi kartkę. Ssprawdzasz jak wyszło. Jeśli jest ok.zabierasz do  wyschnięcia dzieło,a MiniMalarz tworzy dalej. Z.malowała sobie paznokcie u nóg,potem stopy i matę... :/ .
w tym czasie czarną farbą dorabiasz napis.M
Miy stworzyłyśmy serducho z rączek Zuzi. Wyszło jak wyszło,ale Tata Z.był uradowany po pachy. Serio,nie udawał.podobało Mu się,aź się łza zakręciła na Mej rzęsie, ale przecież nie pokażę Mu chwili slabości,to się odwróciłam wzięłam :pPrzepis Na last minut nr 2 to mega szybkie ciasto jogurtowE. Po upieczeniu Nasze wygląda tak:
 a tu proszszsz, kontrola jakości wg Zuu

 
--------------------------------------------------------


"Snuj się snuj bajeczko..."

O " Kocie w butach",o "Czerwonym Kapturku",o " Kopciuszku" i o "Jasiu i Małgosi" . Klasyka Nasz Polska. Czyli "Bajki Samograjki" J.Brzechwy wyd.  Siedmiogród.

ilustracje są jak widać,nawet ładne. Bajki Znane z dzieciństwa miło sobie przypomnieć,tylko  Mój problem tkwi w tym,że jest tu część śpiewana....a za cholerę melodii nie znam,więc kiszka. I Zuza ma wersję w peł i czytaną :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz