środa, 11 czerwca 2014

O rany! Matko szyjąca...

Matka Mojej Córki kocha rekodzielo!

Zazdrościła innym Matkom,że rękodziełują i odżałować nie mogła,że ma 2 lewe... wzięłam więc Ci Ja się za 'rękodziałania' i .....wytworzyła twora poddupowego dla Mojej Córki,bo toż to już 'stara d.'i siedzieć w foteliku do karmienia to już fee,fuuj,fotelik nagle zaczął parzyć Moją Córkę w dupal...? Dlategóż,otóż przedstawić mam zaszczyt Szanownym Czytaczom "poddupęę" tudzież "poddupkę" ;) tadaaam...
Zdjęcia robione 'na gorąco' jak tylko spod maszyny "poddupcia" wyszła,dlatego taki nieład panuje w tle...Czas 'kontemplowania jak toto stworzyć-1,5godz.do tego Babcia Gosia oberwała za? Siedzenie na kanapie...i wyszła:). 
Czas szycia- 30 min. :/ taaa ja też jestem w szoku,że Jaaa,że uszyłaa,że się nierozpadło,no czaad!!! :). to mocno prototypowe jest toto,bo pierwsze przestrzenne 'cudo' ( wcześniej firanki podwijałam z marnym efektem),bo postrzępione jest toto everywere,ale co tam( dla mnie toto, nie do ludzi idzie),bo tylko taki materiał nie rozpadał się w trakcie szycia i chciałam zobaczeć jak Zuu zareaguje na ' poddupkę'. Ogłaszam wszem i w obec,że Moja Córka 'toto' przyjęła i korzyszcze,aź miło :D

A teraz przedstawiam kolejny nabytek księgowy " Basię i bałagan". Książeczka kupiona w Kauflandzie,za złotych 15,za co ochrzan od Taty Z zebrałam...no mniejsza o to ;) wyd.egmont,autorki: Z.Stanecka,M.Oklejak.
a
Pozycja u Nas do poduchy,działa magicznie,ilustracje flamastrem i kredką a może farbą? niee,chyba jednak, flamaster,kredka i komputerm. Ale i tak No fajne są bo takie jakby spod dziecięcej rączki wyszły :) dla Matki czad! Dla Z czad! No po prostu czaad! ;) tekst lekki,łatwy, bez zbędnych opisów,prosto i przyjemnie dla Małego ucha. O tym,że mimo starań Basi ten nieszczęsny balagan  Jej nie opuszcza żadnego dnia,ale na zakończenie- słodka rozpusta, Mama pomaga Baśce i wspólnie w nagrodę pochłaniają kogel-mogel,no to mi sie podobuje:) 
Nie sadzilam,ale efekt po pierwszych 3.stronach "Basi"... ciiii :)
W kolejnym poście o puzzlach panny Z ;)
A tak prezentuje się poddupka z Z w czasie obiadu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz